مقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس عزیز، به نظر می رسد مشکلی وجود دارد...

یوونتوس عزیز، به نظر می رسد مشکلی وجود دارد...

انتقاد و ابراز عدم رضایت پس از هر شکست امری کاملا عادی است و در عین حال عدم نتیجه گیری دلخواه در زمین بازی نیزغیرقابل اجتناب است و هیچ تیم و هیچ ورزشکاری نیست که طعم ناکامی را نچشیده باشد.

 

هر از گاهی انتقادات تندتر از حدی است که شایستگی آن را داری اما شاید با کمی آرامش و دقت بیشتر بتواند کمکی برای رسیدن به نتیجه و هدف دلخواه ات باشد و راه بهتری را نشانت دهد.

 

یوونتوس پس از دیدار سه شنبه و کسب نتیجه تساوی برابر تاتنهام با انتقادات زیادی مواجه شد که با واکنش هایی از سوی مجموعه سیاه و سفید یووه همراه بود که نشان می داد از بخش زیادی از انتقادات راضی نیستند.

 

همه می دانیم که نشستن و نظر دادن، همیشه راحت بوده و برای تیم های بزرگ ورزشی باید با دقت و ظرافت بیشتری به این امر پرداخت؛ اما یووه عزیز، به نظر میرسد مشکلی وجود دارد، یک مشکل که کمی جدی ست و باید با حوصله بیشتر توسط کادرفنی و مدیران بیانکونری به ان پرداخته شود تا در سال های آتی شاهد یک یوونتوس بس جنگنده و زهردارتر باشیم.

 

در دیدارهای این فصل حتی در مصاف هایی که یووه توانسته نمایش بسیار خوبی از خود ارائه دهد و پیروز شود، عدم حضور قدرتمند در میانه میدان و نداشتن بازیگردانی طراز اول دیده شده است.

 

هر چند که بازیکنانی نظیر متویدی و کاستا می توانند نقاط ضعف یووه را در این بخش از میان ببرند اما برای قدرتمندتر بودن و بازی سازی بسیار بهتر که کمک بیشتری برای جنگندگی و عدم خستگی باشد نیاز به انتخاب جانشینانی برای مهره های نظیر خدیرا، اساموا و حتی پیانیچ دارد.

 

خستگی و عدم دوندگی در طول نود دقیقه در خط هافبک یووه در دیدارهای حساس و به ویژه مصاف هایی که تیم رقیب از میانگین سنی کمتری برخوردار است، عامل مهمی برای از دست دادن ریتم و هماهنگی لازم گروهی برای رسیدن به نتیجه دلخواه است.

 

بنابر این به یووه توصیه میشود برای فصل اتی به خرید بازیکنان با خصوصیات جنگندگی بیشتر و شرایط سنی بهتر توجه زیادی داشته باشد و در میانه میدان توصیه مورد نظر نیز امره جان است که می تواند بار زیادی از انتقادات بر روی عدم قدرت نمایی بانوی پیر در میانه میدان را از میان بردارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: